12 kroků k vytvoření domácího wellness útočiště pro sebe

03.06.2022

Toužíte po jednom z těch all-inclusive, týdenních wellness a jógových retreatů, ale stále se vracíte ke stejnému závěru, jako většina z nás? Tento závěr zní: "Nemám čas ani peníze."

Tyto retreaty jsou naprosto skvělé a měly by být prioritou v našich přepracovaných, přetížených a přeplněných plánech. Všichni víme, že pokud nemáte čas na sebe a relaxaci, pak jste hlavním kandidátem na zhroucení z přetížení - nebo na pauzu jakéhokoli druhu! Život vás zastaví sám, bohužel tak to je.

Za předpokladu, že se opravdu nemůžete dostat na dovolenou nebo víkendový relax, pojďme se podívat na alternativu: All-inclusive, domácí prostředí. Kdo se zúčastní: určíte VY.

Zde je 12 kroků, jak si vytvořit domácí wellness pobyt:

Zde je seznam kroků, aktivit, nápadů a pohodlí, které udělají z vašeho domácího útočiště velkolepý den (nebo několik dní, pokud to umíte!).

1. Rezervujte si to!

Otevřete si kalendář, podívejte se na měsíc dopředu a najděte JEDEN den - JEDEN jediný den (alespoň) - vezměte červené pero a dejte kolem toho dne velký červený kruh.

Udělejte příslušná opatření, dětem naplánujte přespání v domě jejich kamaráda, a řekněte své drahé polovičce, aby si naplánovala program bez vás. Udělejte si tato opatření a zarezervujte si to. Naplánujte si den věnovaný pouze vám.

2. Připravte si svůj prostor

Vyberte si ve svém domě pokoj, kde se budete cítit pohodlně. Před vaším wellness dnem vyčistěte a vykliďte místnost, abyste se vyhnuli rušení.

Oblečte si své pohodlné a krásné oblečení, zapalte svíčky a vytáhněte pár příjemných polštářů a přikrývek, aby to vypadalo jako v hotelu. Také se ujistěte, že jste den předem nakoupili všechny potřebné potraviny.

3. Přerušte veškerou komunikaci

Zahoďte televizní ovladač, notebook, mobilní telefon, iPad atd. Využijte tento čas k detoxikaci od všech technologií, kterými se neustále zahlcujeme. Vraťte se k základům.

4. Cvičte jógu

Dopřejte si příjemné cvičení jógy. Můžete si vytvořit svůj vlastní, prostě dělat to, co je pro vás v danou chvíli dobré, nebo pro pár skvělých bezplatných cvičení jógy navštivte můj kanál na YouTube .

Nebo najděte jiné video, které vás nabije energií, rozproudí krev a pomůže uklidnit vaši mysl. Budete muset porušit pravidlo bez technologie, ale bude to stát za to. Jen nekontrolujte své e-maily nebo sociální sítě.

5. Meditujte

Ať už si vezmete pět minut na to, abyste jednoduše zavřeli oči a zhluboka se nadechli, nebo se připravili na pěknou dlouhou meditaci, udělejte si ve svém domácím lázeňském dni čas na to, abyste se jednoduše nadechli, ztichli a šli dovnitř. Toto vnitřní ticho je tak uvolňující, uklidňující a uzemňující - perfektní způsob, jak zůstat v přítomnosti.

6. Hydratovat, hydratovat, hydratovat!

Ať je váš den dnem očistným, detoxikačním a odpočinkovým. Využijte tento čas "vy" k propláchnutí těla veškerého harampádí, které se časem nashromáždilo. Výhody pitné vody jsou nekonečné.

Budete opouštět své útočiště lehčí a čistší. Doporučuji heřmánkový čaj s čerstvým citronem nebo čaj z pečeného kořene pampelišky, který je dobrý na detoxikaci jater.

7. Dopřejte si exfoliační peeling na obličej nebo tělo

Použijte ten, který je vytvořen z několika jednoduchých ingrediencí. Jednou z mých oblíbených je směs cukru, čerstvé citronové šťávy a mandlového oleje.

8. Více esenciálních olejů prosím!

Připravte si své esenciální oleje, nakapejte pár kapek do svíček a/nebo je aplikujte na ruce nebo pulsní body (zápěstí, krk).

Použijte je ve své jógové praxi nebo meditaci. Zkombinujte je s mantrou pro daný den. Dělejte s nimi, co chcete! Pro relaxaci doporučuji levandulový esenciální olej .

9. Dejte si horkou koupel

Nic neuvolní mysl a tělo jako horká koupel. Použijte nějakou příjemnou vůni do koupele. Nebo koupelovou sůl. Mám ráda růži od Day spa shop

10. Vstupte do kuchyně

Vaření může být velmi terapeutickým a všímavým zážitkem. Najděte si zdravý recept a hurá na to. Nebo si připravte něco sladkého na pohlazení duše. Používejte čerstvé suroviny, které vás baví a jděte do toho!

Při vaření pamatujte na vůně, chutě a hmat. Trénujte všímavost.

11. Čtěte knihu

Před vaším dnem navštivte knihovnu nebo Amazon a získejte knihu, kterou jste si chtěli přečíst.

12. Deník co mám na srdci!

Zapisování do deníku a zapisování myšlenek může být extrémně léčivé a obnovující. Očistěte se od všech myšlenek nebo stresů, které vás trápí, nebo si jednoduše vytvořte seznam požehnání ve vašem životě.

Někdy zapsání všech dobrých věcí, které v našich životech máme, znamená takový rozdíl v naší perspektivě. A pokud můžete, udělejte to venku, na verandě, balkoně, na houpačce nebo hoďte deku na dvůr. Zkuste se ponořit do přírody kolem vás!

Užijte si svůj domácí wellness pobyt!

Všichni vedeme rušný život. Ale péče o sebe by měla vždy zůstat nejvyšší prioritou.

I když si nemůžeme vždy udělat čas na toto vysněné wellness, můžeme si snadno vybojovat den, abychom si dali čas, který si zasloužíme. Bavte se vytvářením domácího wellness, které je pro vás ideální! Stojíš za to!

Právě jste dokončili svůj domácí wellness pobyt? Máte další nápady na přidání do seznamu? Podělte se o své zážitky z domova v komentářích níže! Nebo ve skupině na FB Cvičíme s yoma.cz