Zde je 5 způsobů, jak na jarní očistu vaší jógové rutiny

16.05.2022

Je jaro přátelé a jarní úklid se může týkat i vaší jógové rutiny! Slunce svítí, teploty stoupají a lidé všude utírají prach, vysávají a uklízí pod pohovkami.

Jakmile převrátíte svůj domov, abyste vymetli všechny ty pavučiny, je čas obrátit svou pozornost na něco mnohem vzrušujícího - na vaši jógovou rutinu!

Pokud toužíte po osvěžení a jarní očistě své jógové rutiny, mám pro vás několik skvělých tipů.

Uděláme lehký jarní průvan i našich podložkách.

Stereotyp při domácím cvičení jógy 

Ať už jste s jógou začali teprve nedávno nebo ji cvičíte po desetiletí, je snadné se dostat do stereotypu, když děláte stále stejné věci - stejný styl jógy, stejné pozice a sekvence, ta samá jógová videa.

Někdy pomůže trochu osvěžit vaši jógovou rutinu, aby mohla nadále sloužit vašemu nejvyššímu já.

Co jiného můžu dělat kromě běžných tipů, jako je čištění podložky nebo stanovení nového záměru? Jsem ráda, že ses zeptala! Pokračujte ve čtení mých pěti nejlepších tipů, jak oživit svou jógovou rutinu, aby v ní nebyla nuda.

1. Vyčistěte svou mysl

Mnoho jógových praktik začíná hlubokým nádechem, který pročistí mysl a pomůže vám usadit se v přítomném okamžiku. Je to také skvělé místo, kde začít při jarním úklidu jógové rutiny!

Existuje mnoho výzkumů , které naznačují, že meditace všímavosti může pomoci vyčistit vaši mysl a zlepšit soustředění.

Je to, jako byste si do všech koutů svého mozku pustili vysavač.

2. Detoxikujte své tělo

Nyní, když je vaše mysl čistá, pojďme do našich těl. Vždy se najde čas a místo pro regenerační jógu nebo jemnější cvičení, ale skvělý způsob, jak obohatit jógu, je zařadit nějaké detoxikační pózy.

Vyzkoušejte cvičení jógy, které vám umožní vypotit se, jako je energický proud vinyasy nebo zkuste zajít na Hot jógu.

Samozřejmě, to, co jíme, může hrát obrovskou roli při detoxikaci našeho těla a také při udržování naší vytrvalosti pro fyzickou ásanu. Bonus: hydratovat, hydratovat, hydratovat! Citronová voda napomáhá především detoxikaci a pročištění vašeho těla před, během a po józe.

Chcete vědět více o detoxikaci těla?

3. Zkuste něco nového

Nyní je skvělý čas cvičení obohatit. Pokud obvykle chodíte cvičit do svého místního studia, zkuste začlenit několik cvičení jógy doma.

Pomáhá trochu osvěžit vaši jógovou rutinu, aby mohla nadále sloužit vašemu nejvyššímu já.


A pokud už máte svoji domácí zajetou praxi na podložce, zkuste navštívit jógové studio, které vás láká navštívit už nějaký ten čas. Cvičení s ostatními jogíny přináší tolik skvělých věcí a zábavy, ale stejně tak vám přinese úžasné výhody cvičení v soukromí vašeho domova.

Rozšiřte své zkušenosti s jógou a rozvášněte se. :-)

4. Vyjděte ven

Někdy je změna prostředí vše, co potřebujete, abyste vdechli nový život zaprášené staré rutině. Popadněte podložku a vydejte se ven.

Čerstvý vzduch, sluníčko a rašící nové květiny jistě rozzáří vaši praxi - nemluvě o blahodárných účincích všeho toho vitamínu D , který nám v zimních měsících chybí, na zlepšení nálady.

5. Zapněte funkci Happy Music

Znáš tančení, že? Zapnout veselé melodie a tančit, jako by se nikdo nedíval. Je to skvělý způsob, jak setřást špatnou náladu. Je to také skvělý způsob, jak do své jógové praxe nalít tyto příjemné endorfiny.

Až budete mít příště pocit, že vaše jógová rutina může trochu zrychlit, zapněte si své oblíbené melodie, roztáhněte podložku a plujte jakýmkoliv způsobem, který vám bude připadat dobrý.

Jarní úklid vaší jógové rutiny, abyste byli šťastnější a zdravější

Pokud máte pocit, že vaše jógová rutina může být trochu zajímavější, použijte tyto tipy k osvěžení šťastnějšího a zdravějšího cvičení.

Čistá mysl a tělo vám pomohou zůstat oddaní vaší praxi, i když se roční období střídají a život běží dál. Vraťte se na podložku, vezměte ji ven nebo si jen zatančete - cokoli, co vám nejlépe vyhovuje!

Rezonovala ve vás některá z těchto myšlenek? Nebo ještě lépe, jak si na jaře očistíte jógovou rutinu? Podělte se semnou v komentářích níže - ráda si je přečtu!